Intrebari frecvente

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura solicitarea?
In cazul in care solicitarea este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Pentru a solicita o refacturare puteti completa formularul disponibil in sectiunea Contact sau ne puteti transmite un email la office@megashops.ro cu noile date de facturare.

Care este avantajul unei solicitari online?
Solicitarile pot fi inregistrate oricand la orice ora.

Cand se livreaza solicitarea mea?
Coletul trebuie sa ajunga la destinatar in 1-5 zile de la confirmarea solicitarii oriunde in Romania prin Fan Courier.

Contact si program de lucru service
La livrare trebuie sa primiti pentru fiecare produs care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrelor de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie.
Certificatele de garantie sunt emise de catre producatori, produsul defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat.

Nu am primit certificatul de garantie sau/si factura, cum procedez?

Pe exteriorul coletelor (la vedere) sunt lipite plicuri transparente si autoadezive care contin awb-ul, factura si certificatul de garantie. In cazul in care nu le-ai gasit, va rugam sa ne semnalati acest aspect completand formularul din sectiunea Contact sau prin email la office@megashops.ro